Cum fac bani online?

Rapunsul la intrebarea "Cum fac bani online?" nu este usor de dat.
De ce? Pentru ca multi iti vor promite metode,oportunitati si tot felul de lucruri care vor face "peste noapte" tone bani de nici nu o sa mai stii ce sa faci cu ei.
Din pacate ce este prea bun pentru a fi adevarat este desigur fals sau aproape imposibil de obtinut.
Insa cum facem totusi bani online in timpul nostru liber?
Poate esti fara slujba sau esti un tanar care nu prea are oportunitati.Te-ai saturat sa ceri bani si sa vezi ca tot nu ai ce iti doresti. .Sau poate ca vrei sa-ti folosesti timpul petrecut online intr-un sens care te poate satisface financiar.Este adevarat  ca si eu m-am confruntat cu aceeasi problema.
Am inceput acum ceva timp(aproape 2 ani) sa fac bani pe internet.Stai linistit,nu am facut sute de dolari in primele zile si nici macar in prima luna.
Nu,am facut cativa centi in prima zi.Dar am observat o chestie interesanta: a doua zi am facut mai multi centi!
Si povestea a continuat!
Am ajuns dupa ceva timp sa fac primul meu dolar intr-o zi.Si asta absolut legal,fara sa insel pe nimeni,sa fur parole sau sa piratez ceva.
Acest inceput m-a invatat una dintre cele mai importante lectii ale "muncii" pe internet.Daca vrei sa ai succes online trebuie sa fii perseverent si sa nu renunti.
Definitie pentru perseverent din DEX:
PERSEVERÉNT, -Ă, perseverenți, -te, adj. (Despre oameni) Care perseverează; stăruitor, tenace.
Adica nu poti face nimic daca dintr-un entuziasm mare tu te apuci intr-o seara sa faci ceva pe internet,sa te inscrii pe un site,sa faci un site sau alta activitate.Secretul este sa aduci un +1 in fiecare zi.
Iti voi explica pe larg ce inseamna conceptul de +1 in postarea viitoare.
Pana atunci nu uita:fii perseverent intr-o afacere online si nu renunta usor.
Succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Reclama